piątek, 2 marca 2012

Śmieję się z byle czego, a ludzie pytają mnie o numer do mojego dilera.

Hej ;3
Dawno mnie tu nie było O.o He he. Ale cóż mamy piątek, więc nie muszę się uczyć.! ;D. Postanowiłam napisać notkę.
We czwartek też wrzuciłam Kubie liścik, ale z inną treścią. Pokażę Wam z resztą jak Wera wyśle mi wszystkie foty ♥. Mam nadzieję, że to bd niedługo. Tak po za tym to nuuudna w szkole. He he. Wczoraj jeszcze dowiedziałam się, że  Kinia chodzi z M.. ;<. Jestem zrozpaczona.! Strasznie się o nią boje, że bd cierpieć i wgl. W końcu to związek na odległość.. Ale obiecała mi na mały paluszek, że nie bd smutać jak się rozstaną xd. Więc mam nadzieję. Ale nawet jak by tak się stało, to bd ją pocieszać ♥. Hue hue.
A dziś.? Hmm.. Dodatkowy hiszpański ♥. Kocham to.! Ha ha ha. A po szkole Monika do mnie przyszła. Ale mama nic nie wiedziała. Chwilę po przyjściu Moniki mama do mnie zadzwoniła i zapytała się, czy ojczym już jest. A ja na śmierć o nim zapomniałam.! Więc zapytałam, czy Monika może do mnie przyjść. Miałam szczęście, bo się zgodziła. He he :D. Świetnie się bawiłyśmy na chacie. Ha ha ha. Szkoda, że Kinia nie mogła przyjść ;c. Było by jeszcze śmieszniej.. Jeden gość dał mi swojego skajpa i powiedział, że musi iść, ale później bd i pogadamy. W dodatku ma dla mnie niespodziankę O.o Jezu boję się.! I to baardzo.! Później rozmawiałyśmy, a w sumie tańczyłyśmy do piosenki Ai Se Eu Te Pego z jakimś chłopakiem he he. Po za tym był zabawny ha ha ha. I jeszcze tak fajnie kręcił książką O.o Tak jak można piłką np od kosza. To trudne, jak dla mnie. Ale może się nuczę..
Z Moniką mamy uczyć Hiszpana polskiego. Ahahahahahha.! Sądzę, iż to bd bardzo trudne. Zwłaszcza, że nie mam dźwięku w kompie i nie bd znał wymowy. Po za tym od czego zacząć.? O.o Może od alfabetu.? To chyba podstawa do poprawnego wymawiania wyrazów i wg;. Ale do tego bd potrzebny mi sprawny komp. Czego niestety jeszcze nie posiadam -,- A dlaczego.? No, bo pewna pani ma problemy. Ehh.. Denerwuję się, bo miałam mieć zrobionego kompa już dawno.! A teraz nawet nie mogę nic ściągać, bo pokazuje, że mam pełny dysk, a jak coś usuwam, to mi się miejsce na dysku pomniejsza O.o To jest chore. Ten komputer jest chory xD. Ha ha ha.
A jutro na kosza ♥. Mam nadzieję, że bd fajnie. I, że nie bd Julki. Bo jak bd to ja nie mam zamiaru grać. Po za tym skoro ona jest z przeciwnej drużyny, to dlaczego pani ją wpuszcza.? ;/. Bez sensu.! -,-
Dobra idę coś porobić. Paa ♥.



Uwierz, że po mimo wszystko nigdy nie będziesz mi obojętny. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz