niedziela, 4 marca 2012

Mam hardcorowy rozpierdol w mojej psychice.

Siemka xd.
No to teraz siedzę z Kinią u niej i gadamy z Mikołajem ♥. hue hue. Kinia trochę smuteckuje ;c. Ale zaraz bd ok xD.
W sumie rano miałam iść do kościoła, ale wylądowałam z Moniką na placyku ♥. ha ha . Debilka chciała mnie zabić na huśtawce ;<. Nie lubię jej.! Wredota moja ♥. ahahahahahha xD.
Później siedziałam w domu i Wera w końcu wysłała mi zdjęcia. Więc jak wróce do domu to je tu wstawię.Mam nadzieję, że się Wam spodobają. Pisałam też w końcu z takim słodkim meksykaninem xD. Nie wiem, czy tak to się pisze, ale spoko. Ha ha. Później Kinia wysłała do mnie sms'a czy wyjdę , więc wyszłyśmy, poszłyśmy do niej, a później na dwór. Wzięła swoją deske, która skręca w prawo O.o Ahahhahahah. I tak nie umie jeździć, a ta deska dołuje ; o. Ha ha. Więc poszłyśmy po moją deskę i poszłyśmy do Parku Krasińskich ;). Faaaajnie bylo ♥. Tylko jakiś chłopak się dziwnie na mnie gapił, kolejny,który chce mnie zjeść ; o. Ahahhahahahaaha xD. Później ona miała obiad więc na nią poczekałam, wyszłyśmy na chwilę na dwór i zadzwoniła do Rafała, czy jest w domu i, czy może wyjść ;). Ale powiedział, że jest umówiony. Pewnie z Zuzą jak się domyśliłyśmy. W tym czasie Mikołaj napisał, czy Kinia wejdzie na kompa, bo on jest i chce z nią pogadać, więc wróciłyśmy się i z nim gadamy ;3. W sumie mówiłam, że go nie lubię i wgl.. Ale wiecie co.? Polubiłam go ; o. Jest uroczy. hahaha ;D. ♥.
Kiniuś kocham Cię moje Puci Puci ♥ ; ***
Paa ; **



Oto dziewczyna, która codziennie wchodzi na mojego bloga ♥. Weronika Kocham Cię.! ♥


Szeroko pojęty mamtowdupizm.!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz