sobota, 24 marca 2012

Dziwię się, jak patrzę na większość ludzi, że jeszcze się nie zgubili w swoim świecie.

Dzień dobry .;3
Chciałam dodać notkę w tygodniu, ale jak zaczęłam pisać to mi internet odłączyli -,- Grr.. A miałam zaplanowaną strukturę tej notki. Ale pfy wszystko się zjebało .xD Trudno.
Ogólnie ten tydzień był nawet spoko. Najlepszy był czwartek i piątek.! .;D Nie dosyć, ze tydzień się kończy to jeszcze takie rzeczy się działy O.o
Więc w czwartek na matmie było bosko ♥. Ogólnie nie lubię matematyki, chyba jak większość, ale ten temat był inny. Na początku jak pani tłumaczyło, to oczywiście nie zrozumiałam. Codzienność na matmie. Później robiliśmy już przykłady, zrozumiała. To było proste. He he. Później pani, że pisze zadanie na plusy. A ja jak zwykle, robiłam przykłady po kolei. Jedna osoba podchodzi do pani, a pani, że źle, a ja sb w myślach "no to ja na pewno nie dam sb z tym przykładem rady" doszłam do niego. Patrzę tak i znów w myślach "ja piernicze jakie to proste" Zrobiłam, podeszłam do pani, a ona, że mam dobrze. Aż mi szczena opadła O.o Ha ha ha .xD Dostałam dawa plusy i jeszcze wszyscy mi brawo bili .;D A ja niby taka tępa jeśli chodzi o matematykę. Hahahahhahahahaha. Patryk się wkurzył, że on tego nie zrobił, a ja tak. Ale mam go w dupie, cieszę się, że w końcu coś mi się udało .;)
Później piątek.! Koniec tygodnia. Ostatnia lekcja. Pani sprawdziła kartkówki, które pisaliśmy w poniedziałek. Oczywiście moje pesymistyczne myśli przeważały, "pewnie dostane dwa". Pani do mnie, że nawet dobrze napisałam. "No to pewnie dostanę 3". Pani zaczęła oddawać, kładzie mi na ławkę moją kartkówką, a ja zaczęłam skakać ze szczęścia.! .;D Dostałam 4+. Jak na mnie i hiszpański to dużo i to bardzo.! Znów mi się udało. W końcu zaczyna mi wychodzi.
A i jeszcze dostałam 5+ z polskiego, za prezentację plakatu .;D Jeee.! Same dobre rzeczy, no oprócz jednaj -,- Pauliny. Nienawidzę jej. Jest fałszywa. Zwraca się do mnie tylko, jak czegoś chce. Po prostu wkurwia mnie takie zachowanie. Bez sensu noo. Dlaczego tacy ludzie się rodzą. W dodatku jak patrzę na jej ryj, to rzygać mi się chcę. Wiem, że parę osób z mojej klasy to czyta O.o Albo chyba jedna. Trudno. Mam w dupie wasze zdanie. Jestem jaka jestem. Nie zmienię się, bo ktoś tego chcę. Po prostu nie.
Jeszcze jedną sprawę chcę poruszyć. Dlaczego w Polsce tak traktuje się lesbijki i gejów.? Dla mnie to jest beznadziejne. Są oni potępiani przez większość osób. Nie mówię, że przez wszystkich. Ale dużo osób jest przeciwko. Przecież oni nic takiego nie robią. A to, ze ich niektórzy wyzywają jest jak rasizm. Oni nikomu nic nie robią. To co, że np. lesbijki całują się na ulicy.? Przecież dziewczyny ze swoimi chłopakami robią to samo. Po prostu jestem przeciwna traktowaniu tak ludzi. LOVE IS LOVE.! Nie ważna orientacja. Kochają się, mają do tego takie samo prawo jak inni. Mam nadzieję, że teraz jak ktoś to przeczyta, trochę przemyśli i zmieni swoje nastawienia, oczywiście, żeby nie było to nie z musza. I nie jestem lesbijką. Bo pewnie by były takie domysły. Heh.
No i przez ten tydzień pisałam jeszcze opowiadanie.! .;D Nie umiem pisać, ale nudziło mi się na lekcjach więc pisałam. To przynajmniej lepsze niż gadanie i później dostajesz ochrzan .xD Choć za to też mi się raz oberwało -,- Trudno. Ha ha. W następnej notce napiszę, to co udało mi się jak na razie nabazgrać .;D
Dziś byłam na koszu i dałam z sb wszystko .;) Przynajmniej tak mi się wydaje. Starałam się, a to najważniejsze. Po za tym Martynka nie rozumie, że nie może grać tylko na ataku, po za tym i tak nie umie tam grać. Raz na jakiś czas trafi. No i nie zawsze ktoś może podać piłkę, bo jak z obu stron Cię zajdą to dupa i nie idzie.
Jezu, aż tyle napisałam.? O.o Chyba mnie pojebało. Jak ktoś to przeczyta to bd moim bossem.! .;p I niech napisze komentarz, żebym wiedziała .;3
Spadam na fejsa i besty .;D PaPa Miśki  ♥.



I w jednej chwili, od kilku dni na jej twarzy pojawił się uśmiech. Ten szczery ♥.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz