piątek, 3 lutego 2012

Życie zaskakuje. Niestety czasem to przykra niespodzianka.

Heeej.! ;D.
Wiem dawno nie pisałam. Sorki znów, ale no nie mam czasu, nie chce mi się pisać codziennie wyczerpującej notki, o tym co robiłam, jak minął mi dzień w szkole. Z resztą kto chciałby to czytać.? Ehh. I tak nikt nie czyta -,- Pfff.. Po za tym traktuję to jako mój pamiętnik ;). Więc moja sprawa co piszę xd. Dobra do rzeczy.!
Więc przez ten tydzień w szkole było nawet ok. Najgorsza była chemia.! Brrr.! Nie lubię tej baby O.o Jest wredna. Ale dostałam 2.!! Jeeee.! Z kartkówki o której pojęcia nie miałam. Jestem happy. Heh. A dziś fizyka. Nie było tak źle po za tym, że byłam przy tablicy ;<. Fuuu. Nie rozumiem tego nadal. A tak kostka jest blee xd. Ha ha ha.
Coś więcej.? Hmm.. Niech się zastanowię. A już wiem, jakoś w tygodniu Mikołaj znów się do mnie odezwał, oczywiście zaskoczona byłam. Ehh.. Ale nawet fajnie się z nim pisało ;). A no tak.! I Wojtek powiedział, że już bym lepiej go wzięła, a nie Kubę to powiedziałam, że spoko xd. Buhahahahahahahahahah xd. Wojtek jest mój Tomek i teraz sę wal.! :P. Nie oddam.! ;d.
A co do Rafała to nawet nieźle idzie :). Hi hi hi ♥. Chcę już wolne i do babci.! I się z nim spotkać O.o Buhahahaha. Albo, żeby on w końcu do mnie przyjechał nooo.! Chcę Cię tu i teraz i nie obchodzi mnie Twój sprzeciw, masz być xd.
Jutro na urodzinki do mojego Skarba.! ♥. Ha ha ha ;D. Monika jesteś moją dziewczyną.! Kocham Cię. I nie musiałaś mnie bić po łapach, bo to bolało. Wiem, że nie powinnam mówić tego, ale nie było wyjścia. Buhahahahha xd. A wiesz, że na to wszystko Kuba się gapił i chyba słyszał.? O.o Aaaa.! ;d.
A co do Kuby to się na mnie dziś dziwnie lampił jak koło niego ze smutną miną przeszłam ; o. Dziwneee.! xd. A i wyślę mu walentynkę.! Tylko muszę Maćka zapytać jak ma na nazwisko ;p. A treść bd taka "Zostaw tą rudą su*ę, weź mnie.!" Ha ha ha xd. I bardzi dziękuję Kini za pomysł ;p. ♥. Już nie mogę się doczekać walentynek i jak to dostanie x3. Bd zdziwiony pewnie ;d. I może zamówię też piosenkę...Hmm.. Pen Drajwa bd trzeba załatwić ;D. Ale to da się zrobić ;P. ♥.
Oki. Dziś tyle, jutro pewnie nie napiszę, ale zobaczę, może zanim wyjdę xd. No nie wiem, nie wiem. Naraska.! ♥


Ponoć to, co się tli ma płonąć, ponoć to, co pływa musi utonąć, ponoć musisz na dno zatonąć, aby narodzić się na nowo, ponoć czasem wystarczy jedno słowo...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz