środa, 8 lutego 2012

To, że przepraszasz nie zawsze znaczy, że zawiniłeś, a druga osoba ma rację. Czasami po prostu znaczenie przyjaźni jest większe od Twojego ego.

Witajcie.! ;d.
No to w sumie nie mam nic ciekawego do powiedzenia. Ale napiszę coś jak już tu zajrzałam. Więc w szkole jak to w szkole bywa, nudno, zimno no i brudno -,- Wystarczy, że uklęknę na chwilkę i już mam całe brudne kolana.! ;/. Pff.. Mogliby posprzątać, a nie. Po za tym mam jedno pytanie. Dlaczego skoro jestem w klasie matematyczno - informatycznej moją wychowawczynią jest baba od polskiego.?! No bez jaj.! Co za idiota t ustalił ;/. Mniejsza już z tym.
Dziś 3 lekcje z naszą wychowawczynią -,- Jezuu.! To za dużo jak na jeden dzień.! ;<. Nie lubię jej. A w dodatku czepia się wszystkiego -,- W sumie od jakiejś 3 albo 4 lekcji pisałam z Tomkiem ♥. Ha ha. Więc było śmiesznie xd. Nie pisałam z nim tylko na matmie, bo bym się nie wyrobiła, po za tym matematyka to czarna magia.! O.o Ha ha ha. Ale tylko wtedy, gdy jej nie rozumiem. A właśnie muszę się pochwalić.! Dostałam 5 z angielskiego, no i 2, ale to mniej ważne xd. Ważne, że jest 5 ;D. Strasznie się cieszę.! ♥. Wydaje mi się, że to Tomek mnie do tego zmotywował, żebym się uczyła języka ; o. Ha ha ha ;d.
Jeszcze fajne było jak na przerwie Kinia mnie przestraszyła, bo do mnie podleciała O.o A później Kuba był przy sklepiku.! ;d. I do Wery "Kupujesz coś.?" Ha ha ha xd. Ja prdl jaki on ma dziecinny głos ; o. No nie mogłam z tego.! Całą przerwę się śmiałam xd.
Nie napisałam jeszcze nic o wczorajszym wieczorze ;d. Pisałam z Wojtkiem ♥. On jest słodki.! ;d. I tak obiecuję, że dam Ci buziaka jak przyjadę ;*. Hi hi ;d. Wgl fajnie się z nim pisze. Tak jakoś inaczej. Po za tym jest miły i podobno mu się podobam O.o Ha ha ha.! I nie pozwolę się zgwałcić.! Tomek obronisz mnie, prawda.? ;<. Proszę.! ;<.
Chyba tyle na dziś ;). Ktoś prosił więc proszę bardzo notka jest xd.
Narka ♥.


Doskonale znam to spojrzenie - smutne, nieobecne, pełne tęsknoty za czymś czego się pragnie ponad wszystko na świecie...♥

3 komentarze:

  1. ważniejsze są te lepsze oceny ^^
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ;-)
    OBSERWUJEMY? Ja już obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń