środa, 15 lutego 2012

To ja, niechciana, nie lubiana szukam szczęścia.

Siema.! ;D.
Uhuu.! Dziś witam Was ze wspaniałym humorze. A to dlaczego.? Hmm.. Może chodzi o liczbę obserwatorów i wejść na bloga. Więc mam już 10 obserwatorów i coś koło 400 wejść.! O.o Jestem mile i to bardzo mile zaskoczona ♥. Hue hue. Dziękuję więc wszystkim za to.
A co do Tomka i do tego uczucia, to w sumie tak jak myślałam przeszło mi, było to po prostu pod wpływem chwili. Więc jest super.! ;). Ale w sumie nie do końca. No, bo nie wiem dlaczego od wczoraj od rozmowy po południu się już do mnie nie odezwał, a na gg był ;/. Nie wiem co mu znów jest. Po za tym był strasznie nie miły, a ja tylko poprosiłam o to obiecane zdjęcie noo.. Pff. Jak chce niech się odezwie, jak się pierwsza tym razem nie odezwę ;3.
No właśnie, co do ostatnich paru dni, gdy nie pisałam, to poznałam Maćka ♥. Maciek jest bardzo miły, słodki i wstydliwy ♥. Hue hue. Ale bardzooo go lubię. A kolejnym zaskoczeniem jest to, iż mu się podobam O.o Jezuu, ja nie chcę znów -,- Nie chcę związku na odległość. Ehh.. To dziwne wgl. Bo jesteś z tą osobą daleko, a nagle poznajesz osobę, która mieszka bliżej i musisz o tamtej zapomnieć, w ten sposób ją raniąc. Po za tym wytrzymanie tego, że jest się tak daleko od ukochanej osoby też jest bardzo trudne i nie zawsze da się to wytrzymać. Staje się to z czasem uciążliwe. Ale jednak nic nie możesz z tym zrobić, Twoi rodzice nie pozwalają Ci jechać nigdzie i przez to cały związek upada, niszczy się i dupa. Ale Ty nadal kochasz tą osobę, męczy Cię co ona teraz robi, zdradza Cię, czy może jednaj jest Ci wierna. Nie wiesz tego.. Związki na odległość są bardzo trudne. Trochę się na ten temat rozpisałam, nawet tego nie planując, ale chciałam tylko uświadomić to niektórym.
A dziś byłam z Michałem u weterynarza.! ♥. Hue hue ;D. No i z jego świnką, żeby nie było ;). Rufus jest taki słodki ♥ *-* Po prostu nie da się go nie lubić.! ;3. Świnka dostała zastrzyk w dupcię i powinno już być lepiej ;P.
W sumie żegnam już Was, bo się jak cholera rozpisałam O.o Jak ktoś to przeczyta to gratuluję.! ♥. ;*.
Na razie ;*.



Z rozwalonym łokciem, siniakami na kolanach i uśmiechem na twarzy, śmiało mogę powiedzieć, że ociekam zajebistością.

1 komentarz:

  1. Gratuluję ci już tylu wejść i obserwatorów. :)Prowadzisz bardzo fajnego bloga. :D Wydajesz mi się być ciekawą osobą. Oczywiście dodaję do obserwowanych. Jeśli chcesz, możesz dodać też mojego.
    itsmarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń