czwartek, 9 lutego 2012

Obserwuje go zachowując dystans, kocham patrzeć jak się uśmiecha.

Dzień dobry Kochani ;).
Więc jest coś koło godziny 11. Wiem powinnam być w szkole, ale niestety los tak chciał i nie mogłam iść. Okropnie się czuję. Głowa mi pęka i nie mogę nic przełknąć -,- Została mi tylko ciepła herbata. Heh.
Wczorajszy dzień i dzisiejsza noc to koszmar.! Tomek mnie totalnie olał. Ehh.. Nawet nie wiem dlaczego, co ja tego zrobiłam, co.? ;/. Mam nadzieję, że dziś się odezwie, a jak nie to chyba pojadę tam do niego i skopie mu ten tyłek i powiem, że ma wziąć się w garść, bo tym co robi nic nie wskóra. No i bardzo dziękuję Adamowi, że zrobił, to co zrobił. Nie dość ma problemów.?! -,- Jak można być takim bez uczuciowym.? ;/.
Jeśli chodzi o noc to nie mogłam spać, budziłam się z bólem brzucha. No i wymiotowałam ;/. Po za tym nie wiedziałam, że można wymiotować samą wodą O.o To dziwne, ale ok.
Teraz siedzę przy kompie i czekam aż moja kochana klasa skończy lekcje i Michał mi wszystko przekaże ;). Albo Karol, ale nie wiem, czy na niego mogę liczyć, bo już tyle razy się na nim zawiodłam, że masakra. Chciałabym chodzić z Moniką do klasy ♥. No gdyby tam nie było tej świruski.! Kurde rzuca się z łapami na człowieka i grodzi śmiercią.. Normalnie strach się bać.! ;<.
Głodna jestem, ale nic mi nie przechodzi przez gardło jak już wcześniej mówiłam. Nie wiem dlaczego nawet. Pff..
Bym zapomniała. Cieszę się, że mam już 5 obserwatorów, dla mnie to szok, bo myślałam, że nikt nie bd zainteresowany tym co tu piszę O.o Dziękuję więc ♥.
Może później coś dodam, ale nie sądzę, żeby mi się udało jak mama bd w domu, bo bd musiała leżeć w łóżku i odpoczywać, żeby jutro iść do szkoły, a później do lekarza.
PaPa ;).



I ten bezcenny uśmiech, za który oddałabym milion gwiazd.

1 komentarz:

  1. Zdrowia życzę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń