sobota, 25 lutego 2012

A może kiedyś pójdziemy tam, gdzie marzenia spełniają się...


Siemka :3.
Dziś tak krótko, bo zaraz idę na kosza i z Moniką może się spotkać, później jadę do cioci, do Józefowa. Bd grała na gitarze z wujkiem.! Hue hue.
Ogólnie to nic ciekawego się u mnie nie dzieje, nie narzekam, układa się. Idzie po mojej myśli, jak na razie. Więc się cieszę.
Z Maćkiem też piszę, ale znów ostatnio zaczęło nam tematów brakować ;c. Mam nadzieję, że to się zmieni...Ehh..
Dziś jest to jedyna notka na weekend, bo ciocia ma w biurze komputer i mi nie pozwoli tam iść ;<. Ale bd miała gg w tel.! ♥. A no tak. Jak byście chcieli się ze mną skontaktować to mój mejl <wiem, że inaczej się piszę xd>: smallpsycho@gmail.com ;). Więc zadawajcie pytania, piszcie, ja postaram się odpowiedzieć. Jest to mejl na który wchodzę dość często ;). Hue hue.
Dobra idę się do końca ogarnąć ♥. Po weekendzie może bd coś dłuższego, bo jakoś teraz nie mam weny ;c.
Paa ♥.



Alex ♥. Kocham go po prostu.! :D. I ten jego głos ; o.


Ogarnij dupę, zaciśnij pięści i daj radę. Nie ważne, że nie ma dla kogo - ważne, żeby kopary im opadły.

2 komentarze:

  1. hehhe , ja też jak jade do cioci to z wujem na gitarze gram
    Zapraszam do mnie , nowy pościk :
    http://allaboutme1998.blogspot.com/2012/02/019.html

    OdpowiedzUsuń