sobota, 18 lutego 2012

Mówią bądź sobą, a każą brać przykład z innych.

Siemka ;).
Więc hmm może nie mam dobrego humoru, ale postanowiłam napisać. Zmotywowała mnie do tego pewna osoba. Dziękuję jej, że tak bardzo jej się podoba mój blog i często go czyta. Ty już bd wiedziała o kogo chodzi ♥.
Dziś siedziałam niestety cały dzień w domu i zamulałam. Nie mam nic innego do roboty -,- Szukam kogoś z Warszawy z kim mogę się spotkać.! Hue hue. Ogólnie to jutro idę z Moniką na placyk ♥. Mam nadzieję, że pamięta ;). Zaraz napiszę jej jeszcze na fejsie lub sms'a, żeby nie zapomniała, bo ją uduszę.! ;d.
W sumie miałam beznadziejny humor, a tu nagle Karo do mnie napisała i zaczęła pieprzyć coś o dyskotece, czy mnie bardziej zdołowała -,- A ja do niej, że potrzebuję odwzajemnionej miłości, ona też. W końcu do mnie, że poudajemy lesby ♥. Hue heu. Pokemonie Ty.! Aj LoFfF jU.! ♥. Ha ha ha ha ha. Ja nie mogę, ale z nas dzieci neo.! Kur*w nie mogę noo.! xd.
Z Maćkiem nie piszę od 2 dni i nie wiem, czy mam napisać, czy nie. Skoro i tak nie mamy tematów, ale tęsknię za nim jak cholera O.o Jestem wkurzona na niego trochę ;c. Bo to on miał zawsze pisać pierwszy. Mniejsza z tym.
Planuję z Werą wyjazd do Łodzi i to za 2 tygodnie w weekend ;). Troszkę się boję, bo tak naprawdę to nie znam Tomka, nie wiem jak to wgl bd. Wera jedzie to Darka, czyli jej chłopaka, z którym jest dzięki mnie ♥. Tak wiem, jestem bardzo skromna ;d. Mam to po Tomku ;3. Więc kontynuując, mam wiele obaw, po za tym nie wiem, co mam matce powiedzieć, nie wiem, czy uzbieram kasę do tego czasu. Wiem tylko tyle, że bardzo chcę tam jechać i w końcu zobaczyć Tomka i M. ;c. Nic po za tym. Mam straszny mętlik w głowie.! ;/.
A to mój best: http://besty.pl/675271 proszę o lajkowanie i wgl. Zależy mi, żeby dostał się na główną ;3. Ale tak po za tym, to kto nie lubi trampek.? ; o. Chyba większość je jednak lubi. Tak jak ja ♥. Hue hue ;p.
To ja lecę ;p. Paaa ;*.



Ludzie są naiwni, widzą uśmiech i myślą, że tak jest naprawdę.

1 komentarz: