niedziela, 5 lutego 2012

Moja wyjątkowość polega na tym, że wcale nie musisz mnie lubić.

Buuu.! ;D.
No to wczoraj nie wyrobiłam się z notką przyszłam po 20, ale miałam jeszcze dużo spraw do zrobienia, a z kompa musiałam zejść już o 21.30 -,- Pff.. Ale jakoś przeżyłam.
Na urodzinach u mojego Skarba było super.! ♥. Nie mogę się doczekać powtórki w moje urodziny, o ile nie wyjadę na mazury. Mama błagam, ja nie chcę na mazury, o nie ee.! xd.
Więc ogólnie poznałam Anastazję. Ona jest boska i taka ładna O.o No ja nie wiem, czego ona się tak wstydzi -,-. Było karaoke przez co w pamięci nadal mam Hihgway to Hell. Monika uduszę Cię kiedyś ♥. Nauczyłam się tańczyć Ai Se Eu Te Pego ;p. Jestem szczęśliwa z tego powody xd. Po za tym poraz kolejny obejrzałam High School Miusical 3 ;). Nasze wygłupy przeszły same sb ;d. He he he. No i jeszcze Justin Bieber.! O.o Ahahahahahahahha xd. Kocham tooo.! ;d. Nie wiem tylko dlaczego tylko ja i Kaśka lubimy Dżem. Trudno. Ludzie to mają problemy x3. Pff..
Później jeszcze z Tomkiem pisałam i było też śmiesznie x3.
"- No dzięki, że poszedłeś -.-
- Byłem się umyć.
- No to co znikasz i nic nie mówisz, poszłabym z Tb.!"
Ha ha ha ha xd. Twoja reakcja była boska.! ♥. Kocham Cię, fieesz.? ;P. No i Wojtka też ♥. I umówię się z nim na ten numerek.! Ahahahahahahhahahahahahaha ;D. On mnie chwilami rozwala ; o. Już nawet ja nie jestem tak jebnięta jak on, więc hmmm... He he.
W sumie bd już kończyć, bo nie wiem co tu jeszcze mogę napisać, no chyba, że to, iż jutro do szkoły, a w Warszawie około - 20 stopni i gdzie jest to globalne ocieplenie, co.? -,- A wsadźcie sb to w dupę.! xd.
Nara.! ☺. ♥.



I nawet gdybym krzyczała najgłośniej, jak potrafię i tak nie obudzę w Tobie miłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz