piątek, 17 lutego 2012

Każdy nosi w sobie niespełnioną miłość.

Siemson.! ♥.
Trolololo ;3. Znów mam dobry humorek.! ;D. Ehueehue. Nie wiem dlaczego nawet. Więc hmm.. Dziwne, ale fajnie jest się cieszyć z niczego lub z małych rzeczy. Z tego, że udaje się Twoim znajomym. Tak jak dziś. 
W szkole było spoko, całe przerwy z Kinią szukałyśmy Rafała, z którym ona pisała na fejsie i zna go z podstawówki. Jak go w końcu znalazłyśmy, to ja, że ma do niego podejść i powiedzieć chociaż "Cześć". Ale ona nic pffy.. Później szłyśmy na górę, a on akurat schodził na dół i powiedział jej "Hej", ona mu odpowiedziała, jeju to było urocze *-* Cieszę się, że chociaż coś mu powiedziała i mam nadzieję, że nie skończy się tak ja np. z Karolem -,- 
A co do mnie.? Hmm nie wiem, jakoś ostatnio nie mam czasu, choć wcale się nie uczę, ale nic mi się nie chce. Ehh.. Za duży wysiłek wstawanie tak wcześnie i siedzenie w szkole po tyle godziny -,-. Ale przynajmniej już tak bardzo mi nie zależy, żeby Kuba mnie widział. Muszę przestać o nim myśleć, bo doszłam do wniosku, że to nie ma żadnego sensu. Przecież i tak nie mam u niego szansy, nie potrafię się nawet do niego odezwać, no i jak to ma być dalej.? W końcu on za parę miesięcy już nie bd chodził do tej szkoły, nie mam z nim żadnego kontaktu, po za wzrokowym czasem w szkole. Więc kończę z tym uczuciem do niego. Sądzę, że bd to trochę trudne. Ale teraz bd starała się pomagać Kini i może dzięki temu uda mi się zapomnieć o nim.. Ale nie wiem noo. Jestem rozdarta.! 
A właśnie.! Powiedziałam, że nie bd się do Tomka pierwsza odzywać, a jednak zrobiłam to i nie żałuję ;). Zaczęliśmy normalnie pisać. Ehueehueehue ;3. Cieszę się, ale on nie może zrozumieć tego, że czasem on ma pierwszy napisać, bo ja się bije, że się mu narzucam i jestem zbyt nachalna. Wiem jestem głupia, bo to w końcu mój przyjaciel, ale boję się, że przyjdzie taki dzień i nasz przyjaźń zniknie, to wszystko się skończ. A ja wtedy nie mogłabym sb poradzić, bo to przecież on mnie zawsze słucha, gdy mam jakiś problem i stara mi się pomóc, choć czasem nie umie, ale wtedy dochodzimy do tego razem ♥. Więc podsumowując: Kocham Cię Wariacie ♥ ; **.
Dobra idę coś twórczego porobić ;3. PaPa Kochani ;*.



Co byś zrobił, mając świadomość, że widzisz mnie po raz ostatni.?

1 komentarz:

  1. świetny blog . obserwuję i liczę na to samo ;d . pozdrawiam just-a-dreamsx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń