poniedziałek, 27 lutego 2012

Jestem szczęśliwa, bez kitu.! ♥

Siemanko ;D.
Mam dobry humor i to baaaaardzo ;d. Nie wiem, czy notka bd długa ponieważ prowadzę bardzo ciekawą wymianę zdań na stardoll. Wiem, że to gra dla dzieci, ale się przy tym odprężam. Ha ha ha ha ;D.
W szkole było faajnie.! ;D. Na infie robiłam dalej ten mój film. Dodałam muzykę pod niego, więc zaczyna nabierać barw. Teraz tylko jeszcze napisać dialog po angielsku do tego i bd świetnie.! Na koniec zmontować i wszystko gotowe. Mam nadzieję, że pani się spodoba. A jak nie to ma problem -,-
Co jeszcze w szkole.? Robiłam z Gabą zdjęcia do jej filmu, prosiłyśmy różne osoby, żeby zrobiły sb zdjęcie z iPod'em Gabi. No i padło, że poprosiłam Kubę. Jezu odważyłam się do niego odezwać O.o Wreszcie. Nie wiecie jaka jestem z tego powodu szczęśliwa ; o. Ha ha ha ha. Po prostu siedzę przed kompem i ze wszystkiego mam ubaw. Nawet z tego, że Tomek nazywa mnie piszą ;D. Pacan mój ♥. Ahahahahahahahahahahahah.
Dobra ja już lepiej idę robić lekcje ;3. Hue hue. Muszę sb ściągnąć "Death Note" na kompa ;d. Przede mną duużo pracy. Żegnam Kochani ♥.




Ambicja - idziesz na egzamin, wiesz, że umiesz na 2, dostajesz 4 i zaczynasz się zastanawiać dlaczego nie 5.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz