sobota, 11 lutego 2012

Jest we mnie teraz coś, co w każdej chwili może wybuchnąć łzami.

Witam.! ;D.
No to czuję się już lepiej ;). Wreszcie zjadłam normalne śniadanie.! ♥. Przez te pare dni nie mogłam jeść nabiału. A to dlatego, że jest to ciężkie dla żołądka i wgl.. Ale tak naprawdę to najczęściej właśnie jem nabiał.
Tomek się odezwał, trochę popisaliśmy. Nie wiem dlaczego, ale wydaje się inny niż przed tym wszystkim. Ehh.. Nie wiem co się dzieje. Przyjaźnimy się roku, a tu takie coś.? Zawsze mu pomagałam, a on teraz już praktycznie nawet na mnie uwagi nie zwraca ;<. Strasznie mi na nim zależy i kocham go jak brata noo ♥. Słyszałam, że dziś wraca do domu, więc szczęśliwego powrotu ;).
A co do lekcji, to w końcu Karol mi je przyniósł, za co jestem mu wdzięczna i wiem, że na Michała nie mogę liczyć. A zawsze było na odwrót.! Wgl jakoś wszystkie moje przyjaźnie się sypią, tylko jedna przetrwała tyle, że ho ho. Dziękuję Jagodzie ♥. Po tym jak się przeprowadziłam i dzieli nas ponad 400 km Ty nadal mnie wspierasz i o mnie nie zapomniałaś. Teraz jestem pewna, że to prawdziwa przyjaźń ♥. He he.
Wczoraj byłam z mamą na zakupach ♥. Nawet fajnie było, tylko za dużo ludzi, za tłoczno i huczało mi w głowie, a w pewnym momencie myślałam, że zemdleję. Straszne. Ale cieszę się, bo kupiłam sb fajną bluzkę xd. No i spożywcze rzeczy na ten miesiąc w większości też załatwione ;).
To by było na tyle xd. Wiem, że nie pisałam długo, ale też nic ciekawego się u mnie nie działo przez ten czas.
PaPa ;*.



Jaram się tym zdjęciem codziennie jak włączam kompa ♥.


Uwielbiam ten stan, kiedy mówię 'Głupol', a w myślach 'Boże, jak ja go kocham.!'

5 komentarzy:

  1. haha dzięki ale już skończyłam ;)

    zaraz będzie notka-więc zapraszam^^

    OdpowiedzUsuń
  2. okok ,możemy obserwować :)
    ja już ,teraz tw. kolej ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog ;d . obserwuję!
    na pewno ułoży Ci się z przyjaciółmi <3.

    zapraszam do mnie : http://kartkazpamietnika-smaaajl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. http://maja-olsener.blogspot.com/2012/02/konkurs.html
    KOnkurs zapraszam:) do wygrania BUTY DEEZEE I WIELE INNYCH

    OdpowiedzUsuń