czwartek, 23 lutego 2012

Jeśli nie jesteś pewien czy coś do mnie czujesz - lepiej nie mów nic.

Siemka ;3.
Trochę się zmienił blogger O.o I nie mogę obczaić jak z tego korzystać wgl xd. Ha ha ha. Ale dobra jakoś ogarnęłam jak dodać notkę więc nic mi więcej nie potrzeba do szczęścia i Wam też, czyż nie.? ;>
W sumie nie mogłam się pozbierać, żeby tu napisać, nie wiem o czym mam pisać, bo o sb to tak narcystycznie mi się wydaje. Ale noo.. Wiem, że "Piszcie pod notką o czym ma być następna" jest już oklepane, ale jak chcecie, to oczywiście możecie pisać tematy na notki xd. Nie zabraniam ♥. Żeby nie było, że jestem taka zła i zabraniam. W sumie chciałabym, żeby było duuużo komentarzy, pewnie tak jak wszyscy ;3.
Z Tomkiem jest jak najbardziej w porządku, tyle, że czasem mu coś odwali i zaczyna się ze mną kłócić pacan mój ♥. Ale tak to jest jak ktoś ma kryzys wieku średniego (on ma 17 lat jbc). Ha ha ha. Ale jak on może długo trwać.?! Aż pół roku już. Dobra nie ważne xd.
Odezwał się do mnie Łukasz.! O.o Pierwsze pytania "Kim jesteś.? Ile masz lat.? Jak masz na imię.? Po co piszesz.? Znam Cię.?" No, bo tak to jest jak ktoś zmienia numer -,- Pfyy. Ale cieszę się, że napisał. Przypomniały mi się wszystkie nasze rozmowy na skajpaju xd. "No i znów ta łyżeczka.? A jak Ci utknie w gardle.?" Ha ha ha. Kocham to po prostu ;3. Wiem, że nie wiecie o co chodzi. Ale za długo by wyjaśniać xd. Hue hue. Po prostu go uwielbiam.!
Ogólnie to byłam na wycieczce klasowej w TV O.o Fajnie było. Zobaczyłam gdzie kręcą pytanie na śniadanie i wgl jak to się odbywa. Niestety nie chcieli nas wpuścić tam, gdzie nagrywają "Rodzinka.pl" ;<. Wredny facet. I strasznie nuuudny xd. Ha ha ha. Jakoś dało się przeżyć :).
Ogólnie powinnam się uczyć na biologię, ale nie chce mi się, nie umiem i wgl. Nie lubię tego przedmiotu.! Po co mi to.?! Ehh..Po za tym i tak chcę iść albo na prawo, albo na informatykę, więc to bez sensu. Wiem, że najpierw muszę zdać jeszcze maturę -,- Pfy.
Dlaczego ta baba od polskiego nam tyle zadaje.?! No chyba jesteśmy klasą matematyczno - informatyczną, a nie polonistyczną -,- Ona chyba tego nie rozumie. Po za tym myśli, że jak powstawia minusy, to wszyscy się uspokoją. Dobra niech je wstawia, ale nie tym co nic nie gadają -,- Wkurza mnie już noo.! ;c
Z Maćkiem piszę ♥. I nadal sądzę, że on jest słodki.! ♥. I uroczy i wgl. Taki, taki idealny.! Tylko, że znów te kilometry i dupa.! A jak przyjedzie w wakacje do Warszawy to nie mnie bd. Więc po prostu zarąbiście. Jak ten świat jest głupi.! ;/.
W sumie, to tak paczę na tą notkę i wydaje mi się strasznie długa xd. Więc, chyba bd już kończyć xd.
Paa ♥.



Kłamała, choć kłamstwem gardziła. Płakała, choć mówiła, że łzy nie uroni. Cierpiała, choć mówiła, że jest silna. Ufała, choć przestrzegała przed obcymi. Słuchała serca, choć innym wmawiała, że najważniejszy jest rozsądek. Pokochała, choć w miłość podobno nie wierzyła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz