niedziela, 12 lutego 2012

I chyba go kocham. I chyba jest wszystkim.

Siema ;d.
W sumie wczoraj nie było za wesoło -,- Ehh.. No może i by było, ale nie, bo on musiał wszystko zjebać. Dziękuję bardzo.! ;/. Nienawidzę mojego ojczyma. Nie chciałam tu nic o nim pisać, ale teraz to przesada i muszę na czyś tą złość na niego na czymś wyładować. Postanowiłam tutaj. Zaczynając od początku.. Wczoraj był u mnie wujek. Jest fajni, słucha metalu ♥. Więc ma plusy, ale nic nie może być przecież tak dobrze i kolorowo... Ojczym i mama poszli odprowadzić wujka na przystanek, więc ja zostałam sama w domu. Jak oni przyszli to ten pacan miał do mnie jakieś pretensje. Nawet nie wiem o co. Zapytałam się, a ten mnie uderzył. No kur*a zajebiście. Później zaczęłam zmywać, a jak by tego wszystkiego było mało to mama zaczęła coś o moim ojcu. A dla mnie ten temat jest bolesny i nietykalny. Więc po prostu super -,-
A co do Tomka to hmm zaczęło się układać ♥. Odezwał się do mnie.! Pisaliśmy wczoraj i tak jakoś dziwnie się czułam, jak bym coś do niego nadal czuła, ale to nie możliwe przecież. Ehh.. Po prostu tak nie może być. To uczucie z mojej strony mogłoby zniszczyć wszystko na co tak długo pracowaliśmy, więc uczuciom mówię szczere nie. Po za tym jak na razie nie chcę być w żadnym związku. Tak sb ostatnio postanowiłam i jak na chwilę obecną zdania nie zmieniam. No chyba, że coś by między mną, a Kubą zaczęło, wtedy tak. He he.
Wiem, że może uznacie mnie za jakąś wariatkę, świruskę i wgl, ale taka już jestem. Moje życie nigdy nie było w 100% normalne i czasem cieszę się z tego. Przeżyłam trochę wstrząsających rzeczy, których niegdy nie zapomnę i zostaną w mojej podświadomości. Niestety. 
Więc to tyle o mnie na dziś. Rozpisałam się trochę o mnie. He he. Życzę wszystkim miłego popołudnia i nocki ♥.
Paaa ;*



Tak zakochałam się, zupełnie niechcący, wbrew woli wszystkich.

2 komentarze:

  1. nie wiem jak to skomentować..nie mogę sobie nawet wyobrazić co czujesz w takiej sytuacji w jakiej jesteś ..
    ale powodzenia w sprawach miłosnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog!;D
    Zapraszam do mnie :
    http://allaboutme1998.blogspot.com/
    Obserwuję , liczę na to samo!♥

    OdpowiedzUsuń