piątek, 20 stycznia 2012

Łyżwy i Arkadia ♥

Witam xd.
Wczoraj po napisaniu notki poznałam bardzo ciekawą osobę xd. Zaczęło się tak, że w grupie na fb dodałam post, czy ktoś ma ochotę wybrać się na łyżwy i oczywiście szukałam kogoś z Warszawy ; ). Pod postem napisała pewna dziewczyna o imieniu Natalia xd. Umówiłyśmy się jednak w Arkadii na 13:30 ; p. Więc spoko ; d.
Dziś byłam od rana na łyżwach ; D. Z Weroniką przejeździłyśmy około 3 i pół godziny ; d. Ha ha ha xd. I przy okazji nauczyłam się jeździć tyłem ; o. Jeee.! Wreszcie.! Dziękuję przemiłej pani instruktor i Werze za to, że mnie namówiła na pójście do niej ; ). Opłacało się ; p. Po łyżwach od razu do Arkadii.
Niestety musiałam poczekać na Natalię trochę, ponieważ za szybko przyszłam, ale nie zdążyłabym do domu xd. Więc na jedno wyszło. Czekając pod Empikiem spotkałam Kubę O.o Jezu jak mnie zamurowało i jeszcze taki burak na ryju, że masakra -,- Grrr. W dodatku był z tą rudą wiedźmą...Nie lubię jej xd. Ha ha ; D.
W końcu Natalia do mnie dzwoni i pyta się gdzie jestem, a ja, że pod empikiem i wgl jakoś nie mogłyśmy się dogadać, ale w końcu ją zobaczyłam, a ona mnie xd. Była z siostrą i jej chłopakiem ; o. Boję się go.! Po za tym powiedział, że ona ma wrócić cała do domu -,- No, nie coś jej zrobię, porwę może. Jeju xd. No i poszłyśmy. Połaziłyśmy po sklepach i ja do KFC, a ona do McDonald's xd. He he. Posiedziałyśmy, pogadałyśmy, dowiedziałam się czego nie lubi, a co lubi ; d. Ha ha ha ; D. I, że jest strasznie wybredna.! ; o. Później w poszukiwaniu kolczyka do języka lub pępka. Znalazłyśmy.! Za 190 zł O.o Jak ta babka wyjechała z ceną myślałam, ze wylecę xd. A na koniec do Empiku. Nawet nie wiedziałam ile tam jest fajnych gier na xbox'a ; p. Ha ha. Lubię gry ♥. Najlepsze były figurki dinozaurów ; d. He he xd. Zaczęłyśmy się nimi dźgać o.o A Natka chwyciła zamiast za ogon to za głowę ; o. Ha ha ha ha xd. Nie mogę z tego ♥. I szczerzę już Cię polubiłam ; ). He he. Po Empiku do domciu <3 ; d.
Wreszcie trochę odpoczęłam ; p. Ogólnie dzień zaliczam jak najbardziej do udanych.! ; D. Chcę więcej takich dni.!
Chyba już przynudzam, więc spadam. Paa ; p.
________________________________________

Kochałam. Kocham. Będę kochać. Pie**olę to, że Ty mnie nie.



Wspominałam na początku, że lubię rysować. Więc tu są moje dzieła -,- Wiem są niedopracowane i wgl bla bla bla xd. Ale ja rysuję dla sb ; ). I sorry za jakość, ale z kamerki robiłam ; p.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz