środa, 18 stycznia 2012

Wiocha z Moniką ; D.

Siemka xd.
Wczoraj nie pisałam, ale czasu nie miałam -,- Trudno xd. Za dużo rzeczy na głowie miałam ; p. Ha ha ha ; d. Może zacznę od początku ; p.
To wstałam koło godziny 12, ubrałam się, zjadłam coś i usiadłam do kompa. Od razu weszłam na fejsa i kto się do mnie odezwał.? Pan Mikołaj ; o. Totalny szok.! W dupę.! ; o. Tak dawno nie pisał, a teraz co O.o Zaczęliśmy pisać no i później sms'y ; o. Jestem w serio w szoku xd. Nie myślałam, że się odezwie, ale podoba mi się to : ). Tęskniłam z nim ; ). He he xd.
Byłam już umówiona z Moniką do kina ; D. Ha ha ha xd. Poszłyśmy oczywiście na "Alvin i wiewiórki 3" ; p. Byłyśmy najstarsze z tych wszystkich dzieci tam ; x. Trudno <3 ; D. Wzięłyśmy popcorn i pepsi ; d. To nic, że Monika wszystko wypiła przez seansem ; D. W końcu weszłyśmy na salę. Zazwyczaj jest tam takie coś na picie, a w Feminie nie ma -,- No i ja się dre na całą salę: "Gdzie jest to trzmajdło do picia.?!" Wszyscy się na mnie popatrzyli, a Monika w śmiech x3. Normalnie pfffy.! ; d. W czasie filmu nie obeszło się bez śpiewania sławnych piosenek <3 ; d. Ha ha ha ha ; p. Jezuu kocham to po prostu xd. Po seansie do KFC i do domciu <3. Oczywiście pani Monika zapomniała mi oddać portfela x3. Grr. xd.
A dziś dopiero wstałam i żyję ; o. He he ; D. Zjadłam jogurt, ubrałam się uczesałam w połowie i zaraz na łyżwy z Moniką <3 xd. Hi hi hi ; D. Znów bd wiocha na maxa xd.Ha ha ha xd. Współczuję Monice, że musi się ze mną użerać xd. Ha ha ha xd. Ale i tak mnie kochasz, prawda.?
Wgl to siedzę przy kompie i nagle dzwonek do drzwi ; o. A mama krzyczy: 'Chwilę Artur tylko spodnie ubiorę.!" (Artur to nasz listonosz). ; D. A ja uu ciekawe co przyniósł ; o. Ha ha xd. Mama coś z nim gada, on daje jej paczkę, a ja jej z ręki wyrwałam i było "Aaaaa.! Mam pasek, mam pasek.! Wreszcie.!" Skakałam z radości i wgl xd. Pewnie pan Artur pomyślał, że jestem jakaś walnięta ; o. Trudno xd. Ale w końcu mam ten pasek nooo.! ; D. Jeee.! ; p. Jutro wstawię jego zdjęcie, bo teraz już czasu brak xd. Idę na ksero i na łyżwy. Więc PaPaŚku ; *.
________________________________________

Chciała go tylko zobaczyć, już nie musiała z nim koniecznie rozmawiać, na sam widok była by szczęśliwa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz