środa, 11 stycznia 2012

Totalny zapierd*l.! -,-

Siemka ; ).
W sumie dziś nic nie czaje -,- Dzień denny.! ; /. Ehh.. ; <.
Zacznę od tego co działo się w szkole x 3. W sumie to było ok ; d. Trenowałam chodzenie tyłem i wpadanie na ludzi x 3. Ha ha ha ha ; D. Kinia dzięki <3 ; d. Tylko dlaczego on nie mógł stać bardziej na środku, tylko przy oknie.? : <. LoL.! xd. Trudno ; d. Kiedyś mi się uda.! Ja w to wierzę.! ; p.
Po szkole i po basenie do Arkadii po butki <3 ; o. Fajne są x 3. Ale myślałam, że bd zupełnie inaczej wyglądać ; x. I tak mi się podobają ; p. Ha ha x 3. Już je pokochałam O.o He he xd. Jeszcze trochę sb z ciocią i mamą po sklepach pochodziłyśmy ; p. Ciocia znów kupiła kolczyki ; o. Ona jest od tego uzależniona.! ; D. Ha ha ha xd. I od torebek ; p.
Po powrocie za lekcje -,- Nie znoszę tego.! Normalnie nic nie pojmowałam.! ; <. Nic mi nie wychodziło.! Po za tym było tego strasznie dużooo.! ; /. 5 zadań z matmy, 8 z fizyki i 2 z polskiego -,- Polski luzik, ale matma i fizyka to koszmar.! ; <. Wgl jak można to pojmować.?! ; o. He he x 3. Ale i tak kocham moją mamę bo jest boska ; o. Pomogła mi x 3. Zaczynam ją lubić i to serio ; d.
A i wczoraj po jakimś miesiącu Mati się do mnie odezwał.! ; o. Jeju jak ja za nim tęsknie ; <. Ehh... Ale wystarczyło, że napisał i już mi się humor poprawił, zaczęłam się cieszyć i wariować.! O.o To jest dziwnee.!! x 3. Ale ja sama jestem dziwna, więc nic dziwnego ; p. Ha ha xd.
No i trzeba kupić prezent Monice... Tylko co.?! ; <. Mam z tym kłopot xd. Nie wiem, czy bluzkę z jakimś zespołem, czy może bransoletkę, a może jednak kolczyki, albo coś...? Grr.. Dobrze, że jeszcze dużo czasu.! ; D. Tylko to mnie pociesza x 3.
Jutro jest zebranie ; o. Ha ha ha ha ha ha xd. Moja mama na szczęście nie idzie, bo bd wtedy w pracy ; d. W sumie nie mam się i tak czego bać, bo to nowy semestr i nie mam wcale ocen ; d. Więc jest ok.! ; d. Ha ha xd.
Ooo i jeszcze, bo bym zapomniała ; d. Jeśli moja mama nie dostanie urlopu po weekendzie majowym, to pozwoli mi wyprawić urodziny xd. Ha ha ha xd. To nic, że bd tylko jakieś 3 osoby ; p. Ważne, że bd to osoby najważniejsze dla mnie ; ). Hi hi <3 Więc zapraszam Michała, Monikę i Sarę xd. Tak wstępnie ; p. No i Tomka xd. Ha ha ha ha xd. Jeśli bd mógł przyjechać, rzecz jasna ; ). A jak nie to jego strata x 3. A najlepsze jest to, że nie bd jej, ani ojczyma, gdy to wszystko bd się działo.!! ; D. Normalnie tym to mnie zaskoczyła.! ; d. Wiecie, co.? Normalnie kocham już moją mamę.!! ; D. Ha ha ha xd.
Ajj ależ ja się rozpisałam.! ; o. To idę xd. Paa ; P.
________________________________________

Dziwne - nigdy Cię nie miałam, a tak cholernie tęsknię...










Oto te byty x 3. Podobają się wam.? ; D


No i na kocie tradycyjnie moja brzydka twarz ; o.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz