piątek, 27 stycznia 2012

To, żem się zapuściła O.o

Siemka ; o.
W sumie wiem dawno nie pisałam. Jakoś tak wyszło, brak czasu x3. Mam ferie i cóż z tego jak czasu, żeby tu pisać brak.? ;>. Ale dam radę ;).
Więc ostatnio byłam u Kini ♥. Było suuuuper.! ;D. Ha ha ha. Jaja sb robiłyśmy z różnych idiotów ; o. Więc śmiechu dużo ;D. Najlepszy tekst: 'Bułki w biedronce są tanie, wiesz.?' ; o. Ha ha ha :D. Nadal nie mogę x3. Hah xd.  Najlepszy to był Kuba, bo nie odpisywał, a my się tak wysiliłyśmy.! ;<. Głupi jakiś. Pffy.!
Właśnie byłam na zakupach i kupiłam już prezent dla Moniki ; o. Nie wiem, czy pisałam, ale wydaje mi się, że nie. He he xd. Więc trudno jak napiszę jeszcze raz to samo ; o. Kupiłam jej taką sweet podusię, która wygląda jak sowa O.O I ma takie fajne duuuże oczy ;D. No i do tego naszyjnik z literką M ;>. Chyba mogłam jej kupić z moją literką...Hmm. Za późno ;d. Ha ha ha xd. I tak mam zamiar do tamtego sklepu wrócić, bo tam są fajne duperele ;D. Po za tym kupiłam sb jeszcze gumki do włosów ;). Dziwne trochę, ale mi się podobają ;d.
A Rafał jest taki uroczy ; o. Wiem, że już pisałam, ale no cóż poradzić ;). Rafał to ten pan, który do mnie na gadu napisał, a ja myślałam, że to jakiś idiota i wgl. W poprzedniej notce jest wszystko ;). Więc nadal z nim piszę i mamy zaplanowane spotkanie jak pojadę do babci ;). Jupi.! ;d. A właśnie.! On mieszka blisko miejscowości, gdzie zamieszkuje moja babci i, gdzie jeżdżę na wakacje ;). He he ;D. A może zobaczymy się już na Wielkanoc.? ;>. Hm, hm, hm... Zobaczę jak to się potoczy. Może wgl te święta spędzę w domu. Nie wiem noo x3.
A i zaczęłam pisać z Asią O.o Jeju.! Aaaa.! Cieszę się bardzo z tego powodu.! ♥. Dziękuję, że mi wybaczyłaś ;*. Hi hi x3. Więc w sumie wszystko wraca do normy ;). ♥
Teraz piszę z Tomkiem ♥. O tym, że mnie mózg boli ; o. LoL ;D. Odwala mi.! Ha ha ha ha ha xd. Jak zawsze przy nim ;d.
No to tyle co mam na ten czas do powiedzenia, PaPaŚku  ♥.
________________________________________

Kochali się oboje, nie mogąc się spotkać...




Sowa ♥



Naszyjnik ;).


Ja O.o Moja mina na tym zdjęciu jest powalająca x3.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz