poniedziałek, 30 stycznia 2012

- To jest dziwneee.! - Ale co.? - Nie wiem ; o.

Siemka ; d.
Co tam u Was.? Bo u mnie jakoś dziwnie i bez sensu -,- Ehhee . Wiem, wiem zaraz powiem, że moje życie wydaje mi się bez sensu to uznacie, że jestem jakieś emo i wgl -,- Może jestem, ale zawsze cieszę się z życia tylko teraz jakoś tak wyszło, że no nie wiem w sumie.. Dobra przejdę do dnia w szkole, może to bd ciekawsze..
W sumie miałam na 2 lekcje, ale wstałam o 7, a do szkoły mam na drugą stronę. Ale musiałam się umyć, umyć głowę, ubrać się, zmyć paznokcie, z których i tak schodził już czarny lakier i tak jakoś szybko to minęło.
Pierwsza lekcja to w-f, oczywiście w uni hockeja <nie wiem jak to się piszę tak szczerze> graliśmy. Były trzy drużyny i moja doprowadziła 2 razy do remisu. He he. Ostatnio było lepiej. Bo było chyba 7 do 4. Ha ha.
Później polski -,- No bez jaj.! Miało nie być, bo Gabrysia miała się przedstawiać. <Gabrysia to nowa dziewczyna w klasie, jest miła, ale trochę cicha>. Ale jakoś też minął.
Później hiszpański powtórzenie mieliśmy, a po hiszpańskim informatyka. Jak ja tej baby nie lubię.! Jezuu.! Ona jest głupia, jeszcze taką zajebistą pracę domową dać, to już trzeba być głąbem normalnie. Mieliśmy wymyślić  zastosowanie, które można by było w szkole szkole zastosować, ale chodzi o taki urządzenia, które każdy ma w domu. Nie umiem nic wymyślić. Pffy. Trudno, zgłoszę brak pracy domowej. Ma baba problemy. Wgl po co jej to.? Ehh..
Dobra nie chce mi się dalej tego opisywać xd. I wiecie co.? O.o Humor mi się poprawił ;D. Ha ha ha ha xd. Dziękuję Tomek ♥. I chcętnie Cię w dupę cmoknę.! Ha ha ha ;*. ♥. Kocham Cię głupolu mój.! ;P.
Więc już lecę ;p. Paa ;D.






Wariaci, podobnie jak dzieci, nie dają za wygraną, dopóki ich życzenie nie zostanie spełnione.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz