piątek, 13 stycznia 2012

Piątek trzynastego ; D.

Siemka x 3.
Dziś mamy piątek 13 ; ). Ja nie wierzę w żadne zabobony, więc ten dzień jest dla mnie szczęśliwy ; o. He he ; ). Ogólnie było szczęśliwy ; D.
Więc w szkole z niczego mnie nikt nie pytał ; o. Upiekło mi się brak zadania domowego nawet xd. Więc jest superrr.! ; D. W dodatku Kubę spotkałam.! ; D. No i popatrzył mi się w oczy i ogólnie na mnie ; d. To było takie słit <3 Ha ha ha ha xd. Jejciu, ja chcę, żeby się do mnie odezwał noo ; <. Albo sama chcę się odważyć i się do niego odezwać xd. He he ; p. Ale zobaczymy ; ). Może mi się w końcu uda. Zostało mi już tylko pół roku ; /.
Ajj i jeszcze ta prawie gleba Moniki ; d. Przed panem zwierzem.! ; D. To było boskie <3 Ha ha ha ha xd. Kocham Cię normalnie.! <3. He he xd. No i jutro na zdjęcia.! Już nie mogę się doczekać.! <3. Mam nadzieję, że bd super mój Ty rudzielcu mały xd.
Po szkole do mamy i na zakupy -,- Nogi wchodzą mi w dupę normalnie -,- W dodatku muszę matce pomagać w sprzątaniu ; /. To jakaś przesada.! Dobra jakoś dam radę x 3. He he ; d.
Chcę się przefarbować.!! No i mam w dupie, czy mi teraz pozwolisz.! zrobiłaś to wcześniej, więc już dupa.! Słowo się rzekło ; ). We wakacje zmieniam kolor włosów ; D. Hi hi <3. Już nie mogę się doczekać.! ; o. He he xd. A wakacje pewnie i tak spędzę u babci ; D. Z Jagodą <3. Ahh 2 miesiące wolnego i to z najlepszą przyjaciółką ; o. Nie mogę zapomnieć deski, bo chyba się powieszę.! ; D. Ha ha ha x 3.
Dobra idę już. Paa ; *.
________________________________________

Bo ja jestem tą cholernie sentymentalną idiotką, która siedzi na parapecie, patrzy w gwieździste niebo i wspomina każdą chwilę z Tobą.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz