sobota, 21 stycznia 2012

Opisy ♥.

Siemka ; ).
Jak widać w tytule dzisiejszą notkę chcę poświęcić opisom, ponieważ praktycznie nic nie robiłam i notka była by bez sensu i strasznie krótka ; ). Zapraszam do czytania, może znajdziecie tu coś ciekawego.
________________________________________

I tak perfekcyjnie udawałeś, że mnie kochasz, że Ci uwierzyłam. Fakt, faktem popełniłam błąd, że Ci zaufałam, ale skąd mogłam wiedzieć, że to wszystko się tak skończy, myślałam, że Ty i ja to tak na poważnie. A tymczasem okazało się to głupią grą z Twojej strony. Powiedz mi co Ci to dało.? Ucieszyło Cię to, że zdobyłeś kolejną laskę, zabawiłeś się.? No to gratuluję, jestem ciekawa ile jeszcze dziewczyn nabierze się na te Twoje bajery. Już wiem jedno, zakończyłam ten rozdział bezpowrotnie. Choć bardzo cierpiałam i mimo tego, że jeszcze Cię nie zapomniałam, sądzę, że jeszcze przez jeszcze długo będę pamiętała takiego sku****la jak Ty. I życzę Ci, aby nikt Cię tak nie zranił jak Ty innych.


Nieważne kilometry. Jesteś moim szczęściem. Gdziekolwiek.


Idealnie się dobraliście. Ty go wkurwiasz, on Cię wkurwia, a i tak się kochacie.


Jak byłam młodsza, to nie lubiłam chodzić na śluby. Prawie wszystkie ciotki i podstarzałe krewne podchodziły do mnie, szturchały mnie w ramię, mówiąc: "No, teraz Twoja kolej." Przestały, kiedy zaczęłam im to samo robić na pogrzebach.


- Przytul mnie.
- Ale, ale...
- No, kurwa przytul.! ♥


Bo wiesz ona miała talent do zakochiwania się w niewłaściwych mężczyznach.


- Mamo słyszałam, że Twoja mama była głupia...
- Chyba Twoja.!


Czasem mam ochotę gdzieś uciec. Zapalić papierosa, płakać, upić się do nieprzytomności, zasnąć i zapomnieć. Tak właśnie tak chcę.




Zastanawia mnie to, czy wtedy, kiedy ja myślę o Tobie, Ty myślisz o mnie.


- Oooo.! Jaka duuuuża kosiarka.!
- To jest kombajn kochanie.


Mam ochotę przytulić się do Ciebie jak małe dziecko i udawać, że się po prostu przykleiłam.


- Brałaś prysznic.?
- Jak w tym domu coś zginie, to od razu jest na mnie.!


Każdy z nas czeka na osobę dzięki, której poranne wstawanie będzie miało sens.



Ogarnij to, że ja nie ogarniam tego co się ze mną dzieje, gdy go widzę.


- Jak powiedzieć jemu, że go kocham.?
- Po prostu to zrób.
- A mogę na Tb wypróbować.?
- Jasne.
- Kocham Cię.
- Dobra to teraz isć to jemu powiedz.
- Już to zrobiłam ♥.


Monitor.? Zna już chyba wszystkie moje miny ;D.


- Dlaczego mnie uderzyłaś.?
- Bo w Heyah dostajesz za nic :D.


Każda dziewczyna jest wyjątkowa i niepowtarzalna. Głupcami są Ci faceci, którzy nie zdają sobie z tego sprawy.



Niezdarnie siedziała na parapecie, wystawiając nogi za okno. Machała nimi beztrosko, nie zważając na fakt, że znajduje się na dwunastym piętrze.


- Odszedł...
- Tak zwyczajnie.?
- Nie, kurwa z efektami specjalnymi.!


Po lewej stronie dwa serca: jedno, które już nie bije i drugie, wyryte żyletką na ramieniu.


- Wasza miłość się skończyła.?
- Nie. Zapadła w sen zimowy.


Siedziała i płakała, przeklinając dzień w którym go poznała.


No i mój dzisiejszy rysunek ;). Znów przepraszam za jakość, ale kabel od aparatu zgubiłam ;c.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz