wtorek, 24 stycznia 2012

Misiek ♥

Hej :).
Wiem ostatnio nie pisałam, ale nie mogłam się pozbierać ;/. Przepraszam. Za dużo tego wszystkiego, chwilami sama ze sb nie wytrzymuję ;c.
Więc przez ostatnie dni siedziałam w domu i nic ciekawego się nie wydarzyło. Tylko dwie rzeczy, jedna fajna, a druga wręcz przeciwnie ;/.
Więc zacznę od tej dobrej.. Pewien chłopak do mnie napisał, myślałam, że to jakiś debil -,- Jaja chce sb porobić i wgl. Ale okazało się, że to całkiem sympatyczny pan ;). Zaczęliśmy pisać teraz codziennie i jest super, on jest taki kochany i wgl ; o. Cieszę się, że napisał. ♥.
A jeśli chodzi o tą złą to.. Ehh.. Tęsknie za Asią ;c. Nie wiem co się stało, że nie pisałyśmy. Wiem, że mi nie wybaczysz i nie bd tak jak wcześniej, ale tęsknie za naszymi rozmowami na gg, za głupawkami i za Twoim uśmiechem. Eh.. Wiem, wiem nie potrzebnie to tu piszę, bo pewnie nie przeczytasz, ale po prostu gdzieś musiałam się wyżyć i to napisać, nie wytrzymałabym inaczej ;(. Chcę, żebyśmy były przyjaciółkami ;c. Wiem, to wszystko moja wina, że nie pisałam, ale nie chciałam. Sama miałam dużo problemów ;/. Kocham Cię..
O tym tyle...W sumie nie wiem, co mam teraz robić.. Ok, kończę, bo zaczynam się użalać nad sb, a nie chcę, żeby to tak wyglądało. Nq

Jeszcze piosenka:
http://www.youtube.com/watch?v=eNay6x14h4M
_______________________________________

Poznali się przez internet. Napisał do niej, ona myślała, że to kolejny kretyn, który chce się powygłupiać z kumplami. On zaczął z nią pisać codziennie, a ona się od niego uzależniła.



Dziwne to zdjęcie, ale podoba mi się ; o. I ułożyły mi się wreszcie jakoś włosy ♥.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz