niedziela, 29 stycznia 2012

Ha ha xd. Złote Tarasy.! ♥

Siemka ;d.
Sory, że wczoraj nie było notki, ale czas mi sie na kompie skończył -,- Bo grzeczna Patrycja musi kończyć o 22 z komputerem.! No kompletny bezsens kur*a ; /. Ale nie o tym dziś xd.
Opowiem Wam co dziś robiłam, bo to raczej jest ciekawsze od narzekania ;D. Ha ha ha ♥. Ogólnie powinnam zacząć od wczoraj. Wiem moje notki nie są poskładane tak ja powinny. Są chaotyczne i wgl -,- Trudno.!
Więc wczoraj pisałam z Aśką i ona, że do Wawy przyjeżdża, a ja szok.! ; o. W dupę ona do mnie jedzie.! No i się umówiłyśmy, że jak bd to mi sms'a napisze, wtedy ostatecznie ustalimy gdzie i kiedy się spotkamy ;). Wyszło, że spotkamy się w Złotych Tarasach. Kawałek drogi tam mam, ale czego się dla przyjaciół nie robi.? ;p. He he. Czekałam na nią trochę. Zadzwoniła do mnie i powiedziała, że już jest w środku, a ja, że gdzie.? ; o. Nie zauważyłam jej ;d. Ale w końcu się odnalazłyśmy ♥. Ja do niej idę, a ona taki fejs O.o Ha ha ha xd. Dobra później po sklepach pochodziłyśmy, a on, że chce jej się pić, a ja to chodź na górę i wylądowałyśmy w MacDonald's ;d. I oczywiście było Ty mówisz -,- Pff.. Głupia bała się xd. Ha ha ha xd. ♥. A najlepsze w Macu było to: 'Ej, a masz paragon jak ta baba o nas zapomni.?' xd. Asiu nie zapomniała :D. He he. Później na dół gapić się na chłopaków ; o. Jeju jakie to było fajne ;d. Ha ha ha xd. I jeszcze ta para liżąca się tam -,- To było dziwneeeee.! O.o Ale ta laska ładna była, za to ten chłopak to jakiś, taki blee xd. Ha ha. No i jeszcze moja akcja w empiku ; o. "Patrz świnia.!!!" Ha ha. Jezu jak ten gościu się dziwnie patrzył xd. He he.
Później czekanie na Kazika ;d. "Czykaj zaraz bydzie" :D. Twoja mama jest boska.! ;d. Haś haś x3. No więc tyle o spotkaniu ;). Zaliczam je do udanych.! ;d.
Jedyne co mnie dziś wkurzyło to, to, iż musiałam godzinę stać w sklepie w kolejce, za gównianymi bateriami -,- A to, że karte kupowałam przy okazji to szczegół ;d. He he xd. Dbra dziś to na tyle bydzi ;D. Ha ha ha.
Żegnam się. Dobranoc Wam x3.
________________________________________

Nie interesuje mnie to co mówisz, ciekawi mnie to o czym myślisz...

Ha ha ha xd. Kocham to zdjęcie ; o. Nie wiem co chciałam zrobić z tym palcem ; o. A i jeśli chodzi o datę to jest zła -,- Ciągle się przestawia, a mi się nie chce tego ustawiać.


A tu macie Aśkę ;d. Nie mam z nią żadnego zdjęcia, bo jakoś tak nie było czasu x3. Po za tym rzadko mam okazję się z nią spotkać, więc staram się dużo spędzać z nią czasu ;d. ♥.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz