poniedziałek, 16 stycznia 2012

A fuu.! xd.

Hej ; D.
No to dziś już bd normalna notka xd. Parę rzeczy muszę tu opisać xd. Ha ha ha xd.
No to wczoraj myślałam, że to bd zwyczajny dzień. Spędzę go w domu, a wieczorem do kościoła -,- Ale nie był on całkiem zwyczajny xd. Ha ha ha ; D. Po drodze do kościoła spotkałam Were i Kamile, które czekały na Maćka (Maciek to chłopak z klasy Kuby ; o). Więc poczekałam z nimi xd. Pogadaliśmy trochę i wgl ; d. Okazało się, że wyszłam za wcześnie i do mszy mam jeszcze 30 min -,- Ta moja pamięć... Ehh.. Ale fajnie było xd. Ha ha ha xd. W końcu okazało się, że do kościoła nie dotarłam i wylądowałam w Wery w domu ; o. He he xd. Jeju ona jest dziwnaaa.! ; d. Ha ha ha ; D. Weszłyśmy na czat i pisałyśmy z jakimiś idiotami, którzy ciągle pytali się, czy mamy kamerkę -,- Bez sensu.! xd. Ha ha ha xd. Po paru minutach Wera przypomniała sb, że musimy iść z psem sąsiadki xd. No to pojechałyśmy na górę po psa i wyszłyśmy. Kamila pokazała mi zdjęcie jakiegoś chłopaka i myślałam, że rzygnę O.o Ale to nie koniec.! Kamila powiedziała, że ma fajne pieprzyki i przybliżyła jego zdjęcia, a ja pokarz.! I za chwilę: ' Ooo kurwa.!!! Co to jest.! Fuu.! Weź mi to.! Ble ble ble.!' Ja to zawał przeżywałam, a one się z tego śmiały o.o Pfyy.! xd. Ha ha ha xd. Później coś tam jeszcze robiłyśmy, ale nie pamiętam ; o. Aaa.! Było jeszcze coś takiego, że poszłam z Werą do kuchni zrobić sok z wodą, a ta zamiast soku nalała płyn do naczyń i trochę soku. Dała to wypić Kamili, a ta nic nie podejrzewała ; o. Ha ha ha ha ; D. No i w końcu trzeba było wracać do domku ; <. Łeee.! xd. 
W domu i tak mi później dobijało.! ; d. LoL xd. Widziałam kolorowe kropki ; D. Nie wiem co to znaczy, ale trudno x 3. Hi hi. Jakoś o 20 poszłam sb kanapkę uszykować. A na maśle były czarne kropki i pobiegłam się mamy zapytać co to, a ona, że pieprz. Więc zapytałam jej: 'Mama pieprzyłaś masło.?!' ; d. Jezuu xd. Normalnie nad sb już nie panuję -,- Ehee xd. No i to chyba na tyle. Pisałam jeszcze z Tomkiem i Ewelinką (moją żoną.!) <3 Ha ha ha xd. Bd miały dziecko ; p. Bd nazywało się albo Alex, albo David ; p. He he. Ciekawe jak bd wyglądało, prawda.? ; d. Po za tym pewnie bd z niego nicpoń, gorszy niż my dwie wzięte razem xd. Ha ha ha ha xd. 
A dzisiaj.? Nic ciekawego x 3. Czekam, aż Tomek wróci ze szkoły i zda mi relacje ; p. Bo ja mam już ferie.! ; D. Jeaaahh bejbe.! ; D. <3. Może też wyjdę z Werą i Kamilą, ale nie wiem ; p. : ). 
Oki. Nie zanudzam już. Paa ; *.
________________________________________

Możesz być dużą częścią czyjegoś życia i nawet o tym nie wiedzieć.



Macie tu parę zdjęć w różnych fryzurach xd.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz