sobota, 14 stycznia 2012

Fajny dzień z moim rudzielcem xd. ; *.

Hejcia ; p.
Dziś wstałam dopiero o 12 ; o. A już na 14 byłam umówiona z Moniką x 3. He he xd. Więc mama zrobiła mi śniadanie, zjadłam, później się ubrałam ogarnęłam moją czuprynę i oglądałam sb chwilę TV ; D. Ha ha ; d. Uwielbiam 'Taniec rządzi'.!!! ; D. Ha ha ha xd. Wiem, że może jestem już troche za duża na bajki, ale i tak je kocham <3 ; ).
Później do sklepu i nadeszła godzina spotkania ; o.
Jak ją zobaczyłam to myślałam, że się zabiję xd. Monika jest teraz rudaaa.!!! ; D. Ha ha ; d. Ale szczerze.? Do twarzy jej z tym xd. Poszłyśmy na plac zabaw xd. Huśtałyśmy się na takiej fajne huśtawce ; o. He he xd. I wpadłam na pomysł, żeby coś puścić xd. Więc wyszło, że słuchałyśmy Avril i śpiewałyśmy, a te dzieci się na nas dziwnie gapiły.! O.o Jak byśmy jakimiś wariatkami były xd. Ale to u nas normalne ; d. Ha ha ha xd. Po przesłuchaniu paro piosenek poszłyśmy robić zdjęcia ; d. Nie jest ich może dużo, ale liczy się dobrze spędzony czas ; ). Hi hi xd. Monika, a pamiętasz nasze drzewo.? ; d. Zdzisiuuu.! <3. Kocham Cię ; D. I przytulanie się Zdzisia ; d. He he xd. Po zdjęciach do mnie od domciu <3. Przeróbka zdjęć i jedzenie ; d. + Głupie zdjęcia z kamerki xd. Ha ha ha xd. Monika przez Cb prawie z krzesła spadłam.! ; <. LoL ; d.
A teraz bd zamawiać sb słuchawki na allegro ; o. <3 Je je je.! Takie fajne duże.! ; D. Mam nadzieje, że bd pasowały mi do kompa x 3. He he. A jak nie to chyba się powieszę.! ; /. Grr.
Sorki, że taka krótka notka, ale nie mam co więcej napisać, nic więcej ciekawego się nie wydarzyło ; d. : ).
Więc już sb idę i nie bd zanudzać. Paa ; p.
________________________________________


- A Ty po ilu kostkach się uśmiechniesz.? 
- A Ty po ilu kieliszkach wyznasz mi miłość.? ; ).






Narazie macie tylko te z Moniką xd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz