czwartek, 12 stycznia 2012

Bez komentarza ; o.

Siema ; x.
Dziś było jakoś tak dziwnie -,- Nawet wstać mi się nie chciało.! ; /. Normalnie beznadzieja ; x. Ehh..
Pierwsza lekcja w - f ; o. No i znów siatka i to z chłopakami z naszej klasy ; d. Szkoda, że do otwarcia sali (około 2 luty) nie można grać w nic innego tylko siatka -,- To zupełnie bez sensu.!!! Sala ma być do ćwiczenia, a nie na pokaz. LoL.! Później chemia i kartkówka, w dodatku zapowiedziana, a Michał nic mi nie mówił, jak brałam lekcje od niego z zeszłego tygodnia ; /. Tak samo nie powiedział, że trzeba przynieść coś na technikę.! Grr.! Chyba już nigdy nie wezmę od niego lekcji ; /. Reszta lekcji jakoś przeleciała, nie było tak źle, pomijając historię -,- Wgl dziś jakiś taki przymulony dzień miałam.
Ale i tak fajnie było na przerwach x 3. Ha ha ha xd. Po prostu kocham Cię Kinia.! ; o. Jesteś boska.! xd. A Twój tekst mnie powalił: 'A może powiem tak: Siemka, moja koleżanka się w Tb zabujała i chce wiedzieć jak masz na imię.?'. Myślałam, że Cię uduszę xd. I jeszcze blondyn nr 1, 2 i 3 ; d. Ha ha ha ha xd. Jakie to dziwneee.! ; o. Ale i tak to lubię <3.
Dowiedziałam się, w sumie to moja cała klasa dowiedziała się, że bd po feriach jakaś nowa dziewczyna w klasie ; o. Chcę, żeby była podobna do mnie xd. Znaczy słuchała podobnej muzyki jak ja, czyli scremo i wgl x 3. Żeby wiedziała kto to jest Andy Sixx i Olli Sykes.! ; o. Fajnie by było xd. He he ; ). Ale się zobaczy po feriach ; d. Boję się xd. Ha ha ha ha xd. Wgl chłopaki to przeszli sami sb.!Cytując Bartka: ' Bd się nazywała Ania Dorucha i jak bd czytać od tyłu to bd do ruchania' -,- xd.
Teraz oglądam "Taniec rządzi.!", siedzę na fejsie, sd i na pingerze x 3. He he ; ). I czekam na Tomka ; <. Jeju stęskniłam się za nim ; c. Ok ja lepiej pójdę, bo jak zacznę się użalać to nie przestanę ; /. Paa ; *.
________________________________________

One person and causes so many conflicting feelings...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz